سیاوشسیاوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سیاوش ماحصل عشق ما

بابایی روزت مبارک

1391/3/15 2:58
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابایی خوبم روزت هزار تا مبارک

بابایی بابایی خوبم من فهم و درکم در اون حد نیست که بتونم مقام تو رو توصیف کنم اصلا نمیدونم مقام چیه؟فقط با زبون بچگیم با نگام از مامان جون خواستم که این حرفهارو برات بنویسه .

بابایی خوبم وقتی هنوز من کوچکترین ذره وجودم شکل گرفته بود اول به لطف خدا و بعد با تصمیم تو و مامان بود که من به این دنیای زیبا قدم گذاشتم .خوب میدونم اصالتم و وجودم و ریشه ام و تمام بودنم بعد از خدا تویی اصلا اگه تو نبودی شاید من هم نبودم.بابایی تو اون سفر 9 ماهم من صدای تو رو میشنیدم که مدام از مامان میپرسیدی چند ماه و چند روز مونده که پسرم به دنیا بیاد من قایمکی میدیدم که تو برای ورود من با مامان برنامه ریزی میکردید که تختم چه شکلی باشه و وسایلم چه رنگی؟

بابایی وقتی داشتم آروم آروم از خونه مامانی اسبابهامو جمع میکردم تا به این دنیا بیام اولین کسی که از اومدن من با خبر شد تو بودی و وقتی مامانی به اتاق زایمان میرفت خانم پرستار تو رو صدا کرد و تو بودی که امضا دادی و وقتی به دنیای شما وارد شدم این تو بودی که از پشت شیشه با انگشتات برام شکلک در میاوردی و روی لبات کلمه نازی بابایی رو لب خونی میکردم .

بابایی من دیدم که برا اولین بار چه با افتخار شناسنامه من رو به دستت گرفتی و شهرت بقایی رو برای همیشه به دنبال اسم من ثبت کردی البته این یعنی یه مسولیت بزرگ چون من فقط یه فامیلی پشت اسمم نیست یک وظیفه یک اصالت یک ریشه تا وقتی که مثل تو بزرگ بشم باید به دوش بکشم .

بابایی از روزی که به دنیا اومدم وقتی شبها روی تشکم طاق باز میخوابم صدای مامان به گوشم میرسه که سیامک پوشکش داره تموم میشه اما اگه دنیا رو آب ببره من رو خواب میبره چون خیالم راحته که از زیر سنگم که شده تا صبح نشده پوشک من رو فراهم میکنی اونجاست که با این ذهن کوچیکم معنی پدر رو میفهمم .

بابایی خوبم اول که به دنیا اومدم درسته که تو مثل مامانی خوب تو آغوشت من رو تاب نمیدادی ولی الان وقتی سر روی شونت میزارم و من رو تو اطاق میچرخونی از بالای سر شونه های تو تمام دنیای اطرافمو نگاه میکنم و کنجکاوانه دوست دارم به هر طرفی سرک بکشم و دست بزنم .بابایی ازت ممنونم که شیشه بالای در اطاق رو در اوردی و برای من تاب موزیکال خریدی و وصل کردی تا من هر روز تاب بخورم و کلی کیف کنم .

بابایی نمیدونی وقتی صبحها تو سر کار میری چه لذتی داره در نبود تو سینه خیز به سمت تی تاپت نه نه ببخشید اسمش چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آهان لب تاپت میرم و وقتی قرقره موس رو به دستم میگیرم به دنیای عجیب یارانه یا نمیدونم رایانه اااااااااااااااااه ه ه ه بابایی همنی که تو داری  دیگه ارتباط مجازی پیدا میکنم اما حیف تا میخوام خرابکاری کنم مامانی موس رو از دستم بیرون میکشه و کفرم در میاد .

بابایی خیلی دوستت دارم وقتی با موبایلت برام آهنگ میزاری و من هم میرقصم و ممنونم که آهنگ برنامه پنگول رو برام ضبط کردی تا هر لحظه ببینمش.

بابایی میدونم یک سوم حقوقت خرج هزینه شیر خشک من میشه خیلی دوست دارم کمتر بخورم تا دیر تر تمون بشه اما بابایی خیلی خوشمزست و با کمال شرمندگی نمیشه.

خلاصه بابایی به پاس تمام زحماتی که تو این 10 ماه اعم از خرید پوشک ...شیر خشک...و سرلاک و غیره کشیدی ازت ممنونم و روز پدر رو بهت تبریک میگم به امید روزی که بزرگ بشم و پدر بشم و با بچه هام همچین روزی برای عرض تبریک به دیدنت بیام .

بابای من بهترین بابای دنیاست

اون گل سر سبد همه باباهاست

صبح تا شب میره بیرون کار میکنه کار

تا برام نون بیاره نون واسه فردا م

بابا جونم بابا جونم

بابا جون قدر تو رو خیلی میدونم—


تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست
تنها به نگاه او میسپارمت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)