سیاوشسیاوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سیاوش ماحصل عشق ما

اولین مرواریدهای سیاوش و جشن ذندونی به روایت تصویر

1390/12/14 2:16
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر عزیزم سیاوش سلام

صدای قدمهای بهار را می شنوی، در همهمه درختان ضیافت عشق بر پاست. طبیعت خستگیش را فراموش کرده، پرندگان در دل سبز طبیعت نغمه سرایی می کنند. گنجشکها خبر می دهند که روزهای شادی بخش نزدیک است. جوانه ها سبز شده اند آری بهار در راه است. امید قلبم این اولین بهاریست که با طراوت وجود تو، من و پدرت سال نو را اغاز می کنیم. آری این بهار که از راه برسد، من با تمام وجودم گرم تو را در اغوش خواهم گرفت و انگشتان کوچکت را در دست می گیرم و به چشمانت نگاه می کنم و گونه های لطیفت را بوسه باران خواهم کرد.

و بهار را با ذره ذره وجودم، به تو پسر کوچکم، میوه قلبم و ماحصل عشقم تبریک می گویم چرا که اولین بهاریست که حس خوب مادر بودن را تجربه می کنم و آرزو می کنم که بهار زندگی ام، سیاوشم، پاره تنم زندگیش همیشه بهاری باشد.


 

سیاوش پسر عزیزم از تابستان که به دنیا آمدی خانه مان پر از بوی گل محمدی شد.تو از فردا آمده بودی ،فردایی که من و پدرت آنقدر منتظرش بودیم و تا صبح به ستاره های آسمان چشم میدوختیم و به طلوع بخت تو فکر میکردیم. و امروز ماحصل عشقمان ،ذره ذره وجودمان،چون جوانه ای سبز در حال رشد و نمو است .

اکنون آخرین روزهای مانده به بهار است و همها طور که درخت سیب میوه داده و شکوفه ها جوانه زده اند ،میوه دل من هم جوانه زده است .

آری در وجود نازنین تو ،در عمق دهان کوچکت ،مروارید سپیدی دیده شد،مرواریدی سپید و سخت در دل دهانی کوچک و نرم ، این است قدرت اعجاب انگیز خداوند.

معنی زندگیم،سیاوش جان،اگر از حس مادریم با خبر بودی،میدانستی که چقدر از رویش اولین دندانت خوشحالم .

امیدوارم روزی فرا برسد که هم قد پدرت ،جوانی برومند شده باشی.

پسر عزیزم،رویش اولین دندان سپیدت را تبریک میگویم.

اما عزیز دلم یادت باشد در این هستی بی کرانه ،زیر این گنبد کبود پدر و مادری هستند که عاشق و نگران تواند .

مادری هست که با ذره ذره وجودش برای بزرگ شدن کوچکترین نهال وجودش از جان مایه میگذارد.

و پدری هست که به دور دستها فکر میکند که ثمره عمرش ،عصای دست فردایش شود .

ما نمیتوانیم باور کنیم که روزی آنقدر بزرگ میشوی که دنیای ما برایت کوچک شود ،پس به یادت باشد که حتی اگر چون درختی تنومند سر بر آسمان کشیدی ریشه ات زمین است.

آری ریشه ات ، پدر و مادری هستند که حتی برای رویش اولین مروارید سپید دهانت تا شب در کلبه کوچک خود ،عاشقانه برای پسرشان جشن گرفته بودند.


 

از همین جا از همه عزیزانی که با نظرات خوبشان باز مرا شرمنده میکنند بی نهایت ممنون و سپاسگزارم و برای یک یک شما عزیزان روزهایی توام با سلامتی و موفقیت آرزومندم .

پیشاپیش این عید سعید را به همه شما خاله های خوب و مهربان و دوست داشتنی سیاوش تبریک گفته و سالی توام با موفقیت ،تندرستی،نشاط و شادمانی برای همه شما آرزومندم.

نوروز رسید و خرمی گشت پدید

در جسم جهان دمیده شد روح جدید

ای دوست مبارک به تو این عید سعید

هر روز تو فرخنده و مسعود چو عید......

 


تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست
تنها به نگاه او میسپارمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)