سیاوشسیاوش، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سیاوش ماحصل عشق ما

دومین شب یلدا

1391/10/1 0:13
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری


سلام عزیز دل مامان و بابا

دومین یلدات مبارک عزیزم

امسال دومین یلدایی بود که در کنار تو خوشگل پسر نازمون سپری شد یلدایی پر از شادی و خنده و بخور بخور.
امسال شب یلدا روز 5 شنبه بود به خاطر همین از صبح همه با هم شال و کلاه کردیم و رفتیم گردش  ناهارو بیرون خوردیمو کلی هم گشتیم و. برگشتیم خونه خیلی بهمون خوش گذشت ..دست بابایی مهربونت درد نکنه که شب یلدامون رو خاطره انگیز تر کرد.بابایی خوبم هم من هم مامان خیلی خیلی دوست داریم..

یلدای امسال وارد دنیای 16 ماهگیت شدی یه پسر 16 ماهه پر از شیطنت و کنجکاوی.

تو این ماه ادا کردن جملات برات راحتتر شده و کلمه هایی از قبیل آبه..جیز..بابا..علی جان..الو.رو پشت سر هم تکرار میکنی.

مرواریدات از 8 تا به 12 تا رسیدند.میونه خوبی با مسواک انگشتی نداری و تا میبینیش پا به فرار میزاری اما منم از رو نمیرم و هر روز دندوناتو مسواک میکنم البته با کلی گریه و دست و پا زدن جنابعالی.

دکمه روشن کردن چراغ فر رو یاد گرفتی و روزی هزار بار میری و روشن خاموشش میکنی امروز فرداست که لامپ بخت برگشته بسوزه و خیالت کلهم راحت بشه

عاشق آینه ای و هر جا یه آینه ببینی یه ساعت میری و با عکس خودت حرف میزنی اونم به خیال اینکه نی نی دیدی و ذوق میکنی

الهی مامان قربون همه شیطنتهات بشه که با این کارای بامزت لحطه ای خنده رو از لبای من و بابا پاک نمیکنی

دوستت داریم یکی یه دونه خونمون

به امید شب یلداهایی شادتر و شادتر و شادتر برای من و تو بابا..

 

بابا بیا دیگه من تنهایی خندم میگیره

 

 

مامان گرفتمش زود باش عکسو بنداز

خوب ناراحت نشو میگم مامان یه صندلیم برا تو بخره

کادوی شب یلدا

خوب حالا یه فالم برا خودم بگیرم

 

خدا رو شکر فالم خوب از آب درومد

نوبتی هم باشه نوبت حملست

شاهکارای سیاوش خان

 

 

قربون نگاه نازت بشه ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

 

بابا ولم کنید خوابم میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)